feed-image RSS

7  8  910111213
HASIERA

IRAKASKUNTZA
LABek Bilboko Madre de Dios Ikastetxeak egindako kaleratzea salatu nahi du PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Osteguna, 2014(e)ko Uztaila(r)en 17-(e)an 12:49etan

Aste honetan Bilboko Madre de Dios ikastetxeak langile bat kaleratu du. Egoera Ekonomikoa argudiatuz langileen kontrako jazarpena estali nahi da.

GIZARTE EKIMENA PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Uztaila(r)en 09-(e)an 17:05etan

LABek BAT EGIN DU IBAIGANEKO LANGILEEK GAURKO DEITUTAKO MOBILIZAZIOAREKIN

LAB sindikatuak bat egiten du Ibaiganeko langileek ikastetxearen itxieraren aurka gaur deitu duten mobilizazioarekin eta aldi berean dei egiten dio Kristau Eskolak-i plantila sareko beste ikastetxeetan birkokatu dezan. Protesta goizeko 11.30etan Bilboko Gran Vian izan da, Jaurlaritzaren egoitzaren aurrean eta LABek bertan parte hartu du.

Aurreko ekainaren 16an Bilboko Ibaigane Ikastetxea itxiko zutela iragarri ziguten. LAB Sindikatuak, berehala Hezkuntza Sailari eta Kristau Eskolari bilera bat eskatu zion jakiteko zein izango den 39 langileen etorkizuna eta ikastetxe horretako familiena ere. Familien etorkizunaz prentsatik jakin izan dugu baina, 15 egun baino gehiago pasa direnean LAB Sindikatuak salatu nahi du ez duela izan batzartzeko inolako deialdirik, ez Kristau Eskolaren aldetik, ezta Hezkuntza sailetik ere; oraindik ere, langileek ez dakite hurrengo ikasturteko egoera zein izango den.

LABek Kristau Eskolari langile guztiak birkolokatzea beste zentro batzuetan exijitzen dio.

GIZARTE EKIMENA PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Astelehena, 2014(e)ko Uztaila(r)en 07-(e)an 13:03etan

URTEBETE PASA DA KRISTAU ESKOLAK NEGOZIAZIO MAHAIA APURTU ZUENETIK

Jada urtebete pasa da Kristau Eskolak negoziazio mahaia apurtu zuenetik eta estatuko lan hitzarmena inposatu zuenetik.

Urte bete luze honetan ez ditugu aurrera-pausurik ikusi eta horren erantzule baditugu:

Kristau Eskolak, aurreko urteko uztailaren 5ean negoziazio mahaia apurtu zuen eta estatuko lan hitzarmena inposatu zuen. Erabaki horren kontra sindikatu guztiek salaketa jarri genuen eta TSJPVk arrazoia eman zigun. Kristau eskolak berehala errekurritu zuen sententzia eta orain Madrilen ebazpenaren zain gaude. Urte osoan zehar ez du erakutsi negoziatzeko jarrerarik. LABek behin baino gehiagotan EAEko lan hitzarmena aplikatzea eskatu dio (negoziatzeko borondate bezala) eta ez du egin.

Gehiengo sindikala, urte luze honetan arlo ekonomikotik haratago ez ditu proposamenik egin, jarrera maximalistak izan ditu hauteskundeei begira eta ez da izan gai akordioetara heltzeko. Jakinda, langileen egoera gero eta kaxkarragoa dela.
Zeren zain daude akordio batera heltzeko non langile guztien lanpostuak mantenduko diren eta zentroen bideragarritasuna?. Zenbat langile gehiago langabe geratu behar dira? Ezgaitasun horren islada jada badaukagu; ikastetxe bat itxi da eta 39 langileen etorkizuna kolokan dago.

Zerbitzuetako laboralen azken berriak PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Astelehena, 2014(e)ko Uztaila(r)en 07-(e)an 11:17etan
2014.eko ekainaren 30ean izandako Mahai Parekidean landu genituen gai garrantzitsuetaz adierazi nahi dizuegu.

Sozial Fondoa eta Formakuntza: 2013.urteari dagokion onartutako eskaera zerrenda banatu ziguten. Fondoan sartu diren ikastaro batzuk eta berauek sorturiko zalantza kontutan harturik, sakontasunez aztertzea erabaki genuen, eta ondorioz bi hilabete barru arte ez da kobrantza gauzatuko.

Euskalduntze: 2014-2015 ikasturterako Euskara ikasteko aurreikusten den liberazio zerrenda banatu ziguten. Kopuru berbera jarraitzen du; hots 12 plaza. LAB sindikatuak, Urkullu Lehendakariak, baita bere kontseilarien berretsipenaz ere, aurreko astean Euskararen erabilerarako Normalizazio Plana jarraituz kopurua handitzea eskatu du/dugu. Bere plan zoragarria, martxan jartzeko, aukera ederra izan daitekeela pentsatzen dugu, Hezkuntzako Saileko azpisektorekoak izanik bereziki. Erantzunaren zain gaituzte.
Gehiago irakurri...

LABek irakasle egonkorren kolektiboarentzat lege-luzapena exijitzen du PDF fitxategia Inprimatu E-posta
[EHU-UPV] - Azken berriak
Ostirala, 2014(e)ko Uztaila(r)en 04-(e)an 00:00etan
Atzo ospatu zen IIP lan kontratudun eta funtzionarioen plangintza-batzordearen ezohiko bilera, 2014/12/31ra arte egonkortasuna onartuta daukaten irakasleen egoera aztertzeko. Kolektibo hau 114 pertsonaz osatuta dago, ia erdiak 15 urtetik gorako antzinatasunarekin eta horietako hogeita lau 51 urtetik gorako adinarekin.
Hilabeteak dira kolektiboaren etorkizuna 2013/2014 ikasturtearen amaiera aurretik argitzeko asmoarekin mugitzen hasiak garela LAB eta STEE-EILAS. Horrela, mahai negoziatzailea ahalik eta azkarren deitzeko eskatu genion UPV/EHUri, eta bitartean bilerak izan ditugu zuzendaritzarekin eta 3 Campusetako irakasle egonkorrekin.
Gehiago irakurri...

Ikasturte amaierako azken planifikazio batzordea PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Larunbata, 2014(e)ko Ekaina(r)en 28-(e)an 10:20etan
#EAEirakasleak
  • MAHAIAN LORPEN INTERESGARRI BAT
Ikasturte hasieran telefonoz ematen diren plaza guztiak orain arte asko jota ekainak 30 arte ziren. Eta ondoren udako kontratua egiten zen. Honek, amatasun kasuetan batez ere, urte osoko lanpostuak izan arren, kasu askotan langileek udako kontratua galtzea ekartzen zuen, azkenean...

INFO GIZARTE EKIMENA PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Osteguna, 2014(e)ko Ekaina(r)en 26-(e)an 14:10etan

Heziketa Bereziak Arabako berritzegunearen aurrean elkarretaratzea. PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Ekaina(r)en 25-(e)an 11:44etan

Gaur, ekainak 25, bost sindikatuok ( LAB, ELA, STEE-EILAS,CCOO eta UGT) konzentrazioa egin dugu Arabako Berritzegunearen aurrean “ DENOK BATERA LORTUKO DUGU” lelopean.Bertan, idazki informatiboa zabaldu dugu jendearen artean zein finkoen esleipenetara hurbildu den langile ororen artean. Jarrai dezagun hasitako ibilbide hau.
EZAGUTU GAITZATELA!

Dokumentua PDF-n