feed-image RSS

6  7  8  9101112
HASIERA

IRAKASKUNTZA
OSAGARRIEN DEIALDIA ABIAN, diskriminazioarekin bukatu, orain! PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Urria(r)en 29-(e)an 08:54etan
Urriaren 27ko Plangintza Batzordean Irakasleen Errektoreordeak norbanako osagarri gehigarrien deialdiaren zirriborroa aurkeztu zuen sindikatuon aurrean, azaroaren 6ko Gobernu Kontseiluan onartu eta 2014 urtea amaitu aurretik argitaratzeko asmoz.

IKastolako langileak #LABekin1. PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Urria(r)en 29-(e)an 08:49etan

Erkidegoan, irakasleon kontratazioa ohiko bidetik egitea eskatu diogu Konrado Mugertzari. PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Urria(r)en 29-(e)an 08:02etan
LAB sindikatuko unibertsitateaz kanpoko irakasle funtzionarioen lagileen ordezkari garenok,

ESKATZEN DUGU:

“Empieza por educar" fundazio pribatuak martxan jarri duen “Eskolan Ekiten” programa bertan behera uztea. Halaber, aipatu fundazio pribatutik irregularki kontratatutako “irakasle bikainen” ordez, ohiko prozedura erabiltzea eta irakasleak ordezkoen zerrendatik kontratatzea.

6 orduko arreta zuzena haurreskoletan. PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteazkena, 2014(e)ko Urria(r)en 29-(e)an 07:52etan
LAB Sindikatuak eskatu arte Haurreskolak Partzuergoak ez du Arreta zuzeneko batzordea deitu, iaz bezala, iraileko egoera dela eta deialdia atzeratu egin da. Atzo, Haurreskolak Partzuergoko ordezkaria, LAB eta STEEEILAS sindikatuok bildu ginen aurtengo deialdia borobildu asmoz.

Haurrei ematen zaizkien Arreta zuzeneko 6 ordu eta laurdenak, pixkanaka, 6 ordutan bilakatzea da neurri onuragarri honen helburua, hezitzaileon arreta zuzena murriztea eta prestakuntza zein koordinaziorako ordu kopurua handitzea.

Heziketa berezian ere LABekin bat! PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Asteartea, 2014(e)ko Urria(r)en 21-(e)an 15:21etan

Orain da unea, Goirizelaiak ordainsari eta pertsonalaren eskubideekin busti beharra dauka PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Astelehena, 2014(e)ko Urria(r)en 20-(e)an 14:08etan
Diru sarrera ezak eragindako egoera dramatikoa nozitzen ari dira pertsona asko gaur egun. Krisiaren aitzakiapean botere ekonomiko eta politiko ezberdin zenbaitek inposatutako politika ekonomikoen ondorio onartezinena da hori. Langileriari bizi-proiektu duina aurrera eramatea galarazten dioten neurriei (langabezia, prekarietatea eta ordainsarien murrizketa politikak) Diru-sarrerak Bermatzeko Errentari (DBE) aplikatzen ari zaizkien etengabeko murrizketak gehitu beharra dago.

Finantziazioa eta lanpostuak kolokan UPV/EHUn? PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Ostirala, 2014(e)ko Urria(r)en 17-(e)an 10:08etan
UPV/EHUko administrazioaren eta Eusko Jaurlaritzaren aldetik 2011-2014ko Unibertsitate Planaren betetze mailaz eta 2015-2018 Plan berriaren finantziazio eta lanpostuen bermatzearen inguruko informazio zehatz eta argirik unibertitate komunitateari ematen ez zaionez, LABen iritziz bada garaia Cristina Uriarte Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura sailburuak guzti honetaz azalpenak eman ditzan.

Irakaskuntza Nafarroa PDF fitxategia Inprimatu E-posta
Osteguna, 2014(e)ko Urria(r)en 16-(e)an 12:06etan

Gaur Berriozarko eskolan LOMCEren ezarpenean beste aurrerapauso bat eman da. Legeak ezartzen dituen kanpo frogen saiakera piloto bat gauzatu dute bertan.
4.mailako haurrak, bi taldetan banatuak, Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Departamentutik ezarritako azterketa egin behar izan dute, eskolatik kanpoko langile baten ardurapean.
Kanpo froga hauek Lehen Hezkuntzako hirugarren eta seigarren mailan pasa beharko dituzte ikasleek , Bigarren Hezkuntza eta Batxiler bukaeran pasatzeaz gain. Honek argi erakusten du LOMCE gure ikasgeletan errealitate bat dela, “Nafar modura” edo edozein modura. Hori dela eta LABek antolatutako elkarretaratze baten parte hartu dute hainbat irakaslek.

<< Hasiera < Aurrekoa 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hurrengoa > Amaiera >>

Orriak: 1 - 60tik